mandag den 4. august 2014

Getting back in the game!

Opvarmning: 

2000m jog på stadion med Tina 

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

Trækben/trækbalance: 15 kg (3+3 reps x 3) 


Strenght: 

Frivend/OP: 15 kg (3+3 reps x 3) – 25 kg (3+3 reps x 3) - 30 kg (3+3 reps)

Leg med træk øvelser med tom stang x 6-8 sæt

Ben bag: 65 kg (5 reps) – 85 kg (4 reps) – 100 kg (3 reps) – 108 kg (2 reps x 6) 

Hollow rock hold: 60 sek. x 4 sæt

Weighted superman: 60 sek. x 4 sæt

Træk til nakke: 15 reps x 4 sæt @ 20”

Træk til bryst: 15 reps x 4 sæt @ 15” 


Finisher: 

Russian twist: 80 reps @ 16 kg

V-ups: 80 reps 


Kommentar: Er i dag startet på Anders' udgave af et Smolov lignende ben program. Meningen er ikke, at jeg skal blive voldsomt meget stærkere i benene, så udgangspunktet er også sat lidt lavere. Jeg skulle gerne ende med og lave en enkelt rep på 145-150 kg om 6 ugers tid - svarende til en PR på 5-10 kg. Det er blot for, at have noget program og følge imens albuen bliver helt klar, så ikke jeg hver dag står og finder på hvad jeg lige gider.
Jeg har de sidste par træningen byttet lidt om på rækkefølgen i træk og stød, så jeg laver de stød lignende øvelserne først. I stød bliver min albue ikke ligeså irriteret eller ud sat for det vrid, som den gør i træk. Jeg gik i dag derfor lidt videre og udfordrede albuen lidt mere i stød. Det gik over al forventning - og GUD hvor det føltes godt. Til trods for kun 25 kg på stangen, hvilket er enormt svært i hvert fald for mig og lave frivend på, var de faktisk rigtig gode. Anders var meget tilfreds! #onehappygirl!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar