onsdag den 26. marts 2014

God, Solid & Lærerig træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (1 rep x 2) - 79 kg (3 x fail) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (1 rep) - 77 kg (1 rep)

Vend fra blok o.k./OP: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+1 reps) - 85 kg (2+1 reps) - 95 kg (1+1 reps) - 100 kg (1+1 reps) =PR - 105 kg (1+0 reps x 3)


Benpres: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps x 3)


Kommentar: I dag en virkelig solid og mentalt hård træning! Mine træk har de sidste par uger ikke siddet perfekt lige i skabet og gør det stadig ikke helt, men til trods for det formår jeg og holde hovedet koldt og komme tilbage igen! For bare 3-4 måneder siden havde mit temperament nok haft løbet af med mig, og gjort det ikke muligt og komme igen! Mit temperament er både godt og skidt for mig, i træning er det dog ikke altid en positiv faktor - derfor er det noget jeg har arbejdet utrolig meget med! Og jeg håber de andre vil give mig ret i at det bestemt er blevet bedre. Vend fra blok o.k./OP gik virkelig godt og de 100 kg var lette - derfor skulle der selvfølgelig efter Tim's hosten også 105 kg på. En vægt jeg kun har vendt en enkelt gang fra blok før - og det var ikke kønt! Jeg får sat vendene ganske fint, men de er i dag lige tunge nok til at jeg kunne opadstøde dem. Jeg fik ikke holdt spændet helt nok og de kommer bagover - en meget positiv og lærerig træning! Mest af alt fordi jeg ikke er total busted her bagefter! For bare en månedstid siden ville jeg være helt færdig efter både tunge træk og stød samt at have været fyret så højt op mentalt på én træning! Det lover rigtig godt frem mod EM!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar