fredag den 8. november 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

Foam rolling x 10 min.

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (1 rep x 2) - 75 kg (1 rep) - 80 kg (1 rep x 2 fail)

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (1+2 reps) - 80 kg (1+2 reps) - 85 kg (1+1 reps) - 90 kg (1+0 reps x gardiner) - 90 kg (1+1 reps)

Ben pres: 65 kg (5 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (2 reps x 2)

Høje trækhiv: 45 kg (4 reps) - 60 kg (3 reps x 3)


Kommentar: For at presse os selv lidt, er Sarah og jeg fra i dag begyndt og løfte sammen igen på de tunge dage! Det er super godt for os begge, da vi ligger og kører nogenlunde samme kilo, og derved kan presse hinanden lidt på kiloene - hvilket er vildt fedt!

Til trods for en hård onsdag følte jeg mig faktisk fint frisk og klar til, at løfte tungt endnu engang. Meeen jeg kom lige lidt ned på jorden igen! Ikke at det i dag var en dårlig træning, men fandt ud af at jeg måske var lidt mere busted end jeg lige havde forestillet mig. Mine træk gik rigtig godt, og de 75 kg var meget lette! :) Derfor skulle der selvfølgelig 80 kg på stangen - uanset hvad havde jeg det sådan, at det var rart og have haft ved vægten inden næste weekend, hvor der med lidt tænding gerne skulle 80 kg over hovedet! :D Det første forsøg bliver lidt for følt og jeg får ikke arbejdet helt færdigt, mit første andet forsøg fik jeg hævet stangen og kunne med det samme mærke, at stangen var loaded forkert! ](*,) (David havde loaded den ene side, det er dog ikke hans skyld, jeg skulle have tjekket det selv), mit rigtige andet forsøg giver jeg op - der var tydeligvis ikke mere tro eller kræfter, at skyde med. Stød gik ok - mine vendinger sad ikke ligefrem i skabet og løftene blev tunge og endte da også med et par gardiner! :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar