mandag den 18. november 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

Foam rolling x 10 min.

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer


Vægtløftning:

Trækbalance: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps x 3)

Dødløft S-fat fra blok: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 4)

Benpres: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 3)

Stem i bundstilling: 15 kg (8 reps x 2) - 20 kg (8 reps x 2)

Spring fra DB: 25 kg (4 reps x 4)


Finisher:

Dips: 3 reps x 1 sæt - 2 reps x 3 sæt


Kommentar: Stille og rolig træning! De næste par uger bliver igen lidt roligere, og der skal arbejdes en smule med min almen fysiske styrke. I midten december er der Gotha's fødselsdagsstævne, sm egentlig på mange måder er et oplagt stævne for mig, men Anders og jeg har besluttet at jeg ikke stiller op, da denne periode bliver den sidste helt rolige/pause periode jeg mere eller mindre kan få inden der skal trænes hårdt og tungt frem mod DM i februar og EM i april. :) Efter min leg med MU's i går, hvor jeg fandt ud af hvor piv ringe jeg er til dips - blev jeg nødt til og lave nogle i dag. Det er virkelig skidt så slap jeg er til det! :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar