tirsdag den 5. november 2013

Conditioning & thoughts inden Øst Mesterskaber 2013!


Joggetur i fælledparken: ca. 3 km.

Stræk!



Kommentar: Øst Mesterskaber 2013 countdown = 11 dage! Anders og jeg havde egentlig besluttet, at vi bare ville se på dagen om jeg skulle være i -69 kg eller -75 kg klassen, da der ikke er nogen egentlig grund til og gå ned, da mit EM kval er i hus. Kunne dog mærke i går, at jeg mentalt havde brug for og vide om jeg skulle ned eller bare blive oppe. Jeg har svinget en del i vægt på det sidste, så det er lidt hip som hap - men efter og have været på vægten i går efter træning blev vi enige om, at jeg skulle satse på og ned gå. Det blev derfor til en lille joggetur i dag, da der normalt blot skal en lille smule ekstra cardio til, for at få vægten lidt ned.

Selvom det kun er en lille måneds tid siden jeg sidst var i konkurrence, så glæder jeg mig virkelig meget til, at skulle i konkurrence igen - dels fordi AL Bank Cup som nævnt ikke ligefrem var mit stævne resultat mæssigt, men også fordi træningen har kørt rigtig godt de sidste par uger :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar