fredag den 29. november 2013

Back in the old Gym!

Opvarmning:

Foam rolling: 10 min.

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Trækbenbøjninger: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 3)

Råtræk: 40 kg (3 reps) - 50 kg (2 reps) - 57,5 kg (2 reps) - 62,5 kg (1 reps) - 65 kg (1 reps x 2)

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (2 reps x 3)

Pushpress: 45 kg (4 reps) - 55 kg (4 reps) - 60 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps x 2)

GM: 25 kg (10 reps x 4)

Spring fra DB: 25 kg (6 reps x 4)


Finisher:

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 5 sæt

Toes to bar: 10 reps x 5 sæt


Kommentar: Rigtig hyggelig dag i Aarhus! Jeg blev for nogle måneder siden spurgt om ikke jeg syntes det var på tide, at jeg om hjem og gav lidt teknik træning til nogle af de "gamle" atletik folk i Aarhus, så nu hvor jeg alligevel var hjemme og havde tid stod den i formiddags på et par timers undervisning i træk og frivend! :) De var gode!
Efter lidt mad i Café Break med Trine skulle jeg selv træne! Trine havde besluttet sig for, at hun ville kører med på mit program - mega fedt tænkte jeg! Hun er sygt stærk, så regnede faktisk med at hun ville smadre mig. Hun måtte dog bukke lidt under i trækbenbøjninger og råtræk - men jeg er stolt! :wub: Anders havde "glemt", at jeg ikke skulle træne vægtløftning i morgen lørdag - så jeg kørte mere eller mindre både fredag og lørdags programmet i dag, bortset fra 1 eller 2 øvelser! Jeg kunne godt mærke, at 3 timers togtur og et par timers undervisning havde gjort mig lidt tung og dvask, så træningen var ikke med den vildeste overskud - men jeg kom igennem! :D



Trine <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar