fredag den 22. november 2013

Challenge & PR!

Opvarmning:

Foam rolling x 10 min.

3 runder af:
20 x V-ups
10 x omvendte rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer


Vægtløftning:

Frivend: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (1 rep) - 85 kg (1 rep) - 88 kg (1 rep x fail) - 88 kg (1 rep) PR

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps) - 120 kg (2 reps) - 130 kg (1 rep) - 137 kg (1 rep)

GM: 25 kg (10 reps x 4)

Hiv til nakke: 35 kg (10 reps x 4)


Finisher:

Dips: 3 reps x 5 sæt
Atomic sit ups: 100 reps


Kommentar: Omed havde i lørdags udfordret mig i frivend og ben bag næste gang han kom i IK og trænede. Hele ugen har den store diskussion været hvor stort et handicap jeg skulle have for, at det ville blive en så tæt og sjov kamp så muligt! Vi endte med 10 kg, hvilket i Omeds øjne slet ikke var fair for ham - men jeg tror han blev klogere. Nå det blev fredag og før jeg fik set mig om var Julius og Philip også med i challengen. Handicap til Julle: 30 kg og 100 kg til Philip! Det startede rigtig fint, og efter frivend var jeg foran med hhv. 2, 4 og 8 kg, så det hele skulle afgøres i ben! Det blev tæt! Jeg var ikke helt frisk i benene, så var godt klar over at der skulle hives en kanin op af hatten hvis jeg skulle holde min føring. Får 130 kg LET og derfor 137 kg - men meget tungt og vi beslutter, at jeg stopper her. Drengene gav den til gengæld max gas og fik alle sat sig nogle store PR'ere = jeg tabte til dem alle tre! :cry: Tak for en vildt sjov og fed challenge, som helt sikkert var med til at give mig en lille PR (+3 kg) i frivend! :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar