torsdag den 29. januar 2015

Dagens træning i Parken!

Opvarmning:

15 min. Foam roll + rul på bold

1000m roning

3 runder af:
20 sit ups
10 rygbøjninger
5 push ups

Ny Mainz skulderøvelse: 5 reps h+v x 4 sæt @ 2,5 kg


Styrke:

Pres: 25 kg (8 reps) - 30 kg (8 reps x 2) - 32,5 kg (8 reps x 3)

Chin ups: 3 reps x 5 sæt

Toes to bar: 10 reps x 5 sæt

DB rows: 12 kg (8 reps h+v x 5) 


Finisher:

3000m roning


Kommentar: Testede knæet lidt igen i dag - let roning er faktisk okay for knæet. Så længe jeg tager det stille og roligt, og gør det kontrolleret så mærker jeg ikke det helt store. Det er primært når knæet kommer ud i yder positioner at det gør ondt - fx bunden af et squat og når jeg skal trykke. Derfor var jeg også lidt spændt på roningen, men en let modstand på roeren var helt fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar