fredag den 31. januar 2014

Hell yeah! 100 kg over the head!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk fra lave blokke: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 2) - 70 kg (2 reps x 2) - 75 kg (1 rep) PR

Vend fra blok o.k./OP: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+2 reps) - 85 kg (2+2 reps x 2) - 90 kg (2+1 reps x 2) - 100 kg (1+1 reps) PR

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps) - 115 kg (3 reps x 2)

GM: 25 kg (10 reps x 4)


Kommentar: Efter en grundig opvarmning med en masse udstræk af skuldrene kom Sarah og jeg i gang med dagen træning! Det har før været på tale, at Sarah og jeg skal løfte noget mere sammen og det prøver så umiddelbart at sætte i værk igen frem mod DM og EM om fredagen! Vi har helt klart godt af og løfte sammen - det giver et andet flow i vores begges træning :). Jeg følte mig egentlig lidt træt og uoplagt da jeg kom i dag, hvilket nok gjorde at jeg slappede lidt mere af og ikke var så anspændt! men uanset hvad så var i dag en virkelig god træning! Både mine træk og mine stød fungerede bare! Jeg havde ikke som sådan ondt nogle steder, hvilket også fjernede fokus tilbage på det jeg egentlig er der for - mine løft! Dagens "tal" taler for sig selv - 75 kg i træk meget let og 100 kg i vend fra blok o.k./OP! Jeg har længet gået og håbet på, at de 100 kg snart ville være der - åh hvor var det en fed fornemmelse! :dance:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar