onsdag den 22. januar 2014

Dagens træning med nyt fokus!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk fra hel fod: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps x 2) - 65 kg (3 reps x 2)

Frivend: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps x 3)

BF/OP: 45 kg (3+2 reps) - 65 kg (3+2 reps) - 75 kg (2+2 reps x 2) - 80 kg (2+2 reps x 2)

Dødløft T-fat: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 92 kg (4 reps x 3)


Finisher:

2000m jog på stadion


Kommentar: Rigtig fin træning! De sidste par måneder har det store fokus området været mine vendinger - de er efterhånden blev en del bedre og det er blevet tid til, at fokusere lidt på overgangen fra mit vend til mit opadstød. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg i ny og næ får mig nogle heftige gardiner! De vildeste var dog tilbage til Øst Mesterskaberne. Anders har en idé om, at det er i min overgang når jeg skifter greb, at det går galt - derfor vil jeg i en periode lave en el ben foran/OP for, at kunne arbejde lidt flere sæt på tungere vægte. Det var første gang i dag - en lidt mærkelig øvelse, men er helt sikker på at det er den rigtige vej! Link til et af mine sæt på 80 kg - HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar