lørdag den 11. januar 2014

Lækker lørdag!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Råtræk fra blok o.k.: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps x 2) - 65 kg (2 reps x 2) - 70 kg (2 reps) PR

Vendbold: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps x 2)

Stødhiv: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 3)

Benpres: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps x 3)


Kommentar: Hyggelig lørdagstræning i kælderen! :) Det sidste stykke tid har jeg, som tidligere nævnt, haft lidt tendens til og komme for meget på tæerne i mine træk. Det er stille og roligt ved, at komme på plads men specielt i dag fik jeg arbejdet en del med det hvilket resulterede i nogle rigtig gode råtræk! - og endda en PR! :dance: Ingen finisher i dag - men træningen blev efterfulgt af halvanden times pinefuld og tiltrængt massage hos Lise! :wub:
I denne uge har der været skruet mere op for både volume og intensitet end egentlig først tiltænkt, men træningen har gået godt samtidig med, at kroppen har kunnet holde til det! Jeg sidder nu og kan se tilbage på en virkelig god uge! 4 x PR og en enkelt tangering af PR - jeg kan kun være ovenud tilfreds og ser virkelig frem til CWC i næste weekend! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar