onsdag den 8. januar 2014

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x omvendte rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk fra blok o.k.: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (1 reps x 2 fail) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (1 rep) - 80 kg (1 rep) =PR

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (1+2 reps) - 80 kg (2 vend x 2) - 85 kg (1 vend x 2)

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (3 reps x 2)

Push pres: 45 kg (4 reps) - 55 kg (4 reps) - 60 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps x 2)


Finisher:

Sit ups: 25 reps x 4 sæt

Og en MASSE stræk for lyske, balder, baglår og skuldre!


Kommentar: En lidt underlig men god træning! Jeg er på det sidste begyndt og komme lidt for meget på tæerne i mine træk, så de kommer til at sidde lidt fremme. Det blev der arbejdet med i dag - det kørte faktisk rigtig fint lige indtil jeg nåede de 80 kg. De 2 forsøg var virkelig lette men lige lidt fremme - ærgerligt, men ville have den! Rigtig fedt og kunne træk 80 kg på en ikke specielt super dag - sidst jeg træk 80 kg fra blok o.k., var på en dag hvor det hele bare spillede. 7-9-13 så har jeg nu i en lang periode, hvis jeg lige ser bort fra infektionen i min venstre underarm, ikke haft nogle skader eller mærket noget til det ene eller det andet. I dag drillede min skulder dog lidt, og derfor valgte vi at jeg kun lavede vend på 80 og 85 kg - ingen grund til og presse skulderen. Efter ben strakte Anders min skulder ud, for og se om det slap lidt - og om jeg kunne lave push pres. Det løsnede det lidt, så det var til at holde ud - og stædig som jeg er, ville jeg også lave de kilo og reps der stod på programmet! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar