onsdag den 31. juli 2013

Getting there!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps)

Træk hel fod: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 60 kg (3 reps x 2)

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+2 reps) - 80 kg (2+2 reps x 3)


Kommentar: Rigtig lækker træning hvor flere tekniske ting kom lidt mere på plads - jeg er selv meget overrasket over hvor lidt rusten jeg har følt mig efter 14 dage helt uden vægtløftning! Men fedt - da det jo må betyde, at tingene sidder mere og mere på rygraden! Det 100 kg i ben foran føltes overraskende lette! :D Jeg har det sidste år til halvandet kørt mine ben foran med kryds greb, af flere årsager. Jeg begyndte en lille måneds tid inden jeg tog på ferie og kører dem almindeligt igen, men måtte skifte over til kryds greb på de lidt tungere, da jeg ellers mistede opspændet og ikke kunne holde dem. Jeg kørte i dag almindelige hele vejen - nok også derfor jeg er overrasket over, at de rent faktisk føltes lette! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar