søndag den 14. juli 2013

Goodbye NYC & Hello Niagara Falls!

Day 3 - fredag 12/7:

Dagen startede smigrende! Jeg gik efter kaffe og morgenmad på Starbucks - da jeg kom ud, kom en sød politimand on duty og i uniform hen og snakkede! Han ville gerne have lov, at inviterer mig ud!

Vi har brugt de første dage på, at se Down -og Midtown Manhatten, så i dag gik sightseeing bussen mod Uptown! Det var sjovt og se kontrasten mellem Down/Midtowm og Uptown. Uptown er meget mere roligt og forstads agtigt med bakker og uden særlig mange butikker og restauranter - hvor Down/Midtown er der ikke andet end butikker og restauranter og meget flat! Vi kom forbi Trumps hotel, Harlem, The Cathedral Church of Saint John the Devine, The Columbia University,  Riverside Church, Guggenhiem, The Metropolitan Museum of Art,  en cykeltur i Central Park og sidst men ikke mindst spiste vi kage fra the famous Magnolia Bakery! Det smagte godt! ❤

Aftenen sluttede med Mamma Mia Musical på Broadway! Det var et virkelig godt og underholdende show!


Day 4 - lørdag 13/7:

Goodbye New York! Efter nogle virkelig oplevelsesrige dage i NYC gik turen nu mod Niagara Falls. Vi har hjemmefra lejet en flot Dodge, så lørdagen blev primært brugt på roadtrip! Det blev pga. diverse omkørsler og vejarbejde en lidt spændende tur ud af New York - heldigvis valgte vi, at tage afsted tidligt om morgenen og slap for alt for meget trafik! Første stop var morgenmad - meget modvilligt på McDonald! Fik mig en omgang havregrød - vidst ikke uden sukker og sirup! Det er vidst meget godt der er fitness rum på alle vores hoteller, ellers holder jeg vidst ikke vægten! Andet stop var et gigantisk outlet, hvor der blev shoppet sportstøj og meget andet til den helt store guldmedalje! Takket være Nico og hans lette taske, havde jeg kun 10,2 kg med herover, så der er plads til knap 13 kg hjem! Oh yes!  Det kan tænkes, at jeg skal rydde lidt op i skabet når jeg kommer hjem!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar