mandag den 8. juli 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk fra hæng(knæ): 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps x 2)

Vend fra blok o.k.: 45 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps x 2) - 80 kg (3 reps x 2)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps x 2) - 110 kg (3 reps x 2)

Dødløft S-fat fra blok: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps x 3)


Kommentar: Igen i dag et tung og hård program! #-o Kroppen er ved, at være slidt og brugt, men med udsigt til afslapning og let træning, så er det lige til at klare! :D Jeg har førhen haft lidt svært ved, at løfte specielt tungt når Anders ikke er der, men det går helt sikkert den rigtige vej og de sidste tre træninger, har vidst mig at det ikke er et problem mere! :)
I morgen går turen til USA på ferien med familien i 16 dage! :wub: Derfor kommer de næste 16 dage ikke til, at bestå af særlig meget vægtløftning, men en helvedes masse gåture op og ned af New York, Washington og ikke mindst Miamis lange gader. Det bliver rigtig godt og komme lidt væk, og få hverdagen på afstand! Det er tydeligt og mærke, at jeg "mangler" de 14 dages træningslejr i varmen i april måned, som jeg er vant til fra atletik. Jeg regner dog ikke med, at skulle ligge på den lade side - der er fitnesscentre på alle vores hoteller, så håber og regner med, at jeg kommer til at lave noget almen fysisk træning 3-4 gange om ugen mens jeg er væk! :pumping: Men det finder i jo nok ud af, for så står bloggen ikke stille! For dem der er interesseret, regner jeg også med at blogge lidt om de flotte seværdigheder, jeg skal se! :wink:

P.s. Hvis jeg regner med, at presse et sidste træningspas ind, inden jeg skal være i lufthavnen! :thumpup:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar