tirsdag den 23. juli 2013

Goodbye Miami & USA!

Day 14: Tirsdag 23/7:


Opvarmning:
3 runder af:
20 sit ups
10 rygbøjninger

Beach WOD - 5 runder af:
100 m løb
10 englehop
5 push ups
10 air squats
10 lunges

Finisher - 3 runder af:
V-ups x 20 reps
Vifte x 10 reps each


Kommentar: Lækkert med noget træning i solen! Fik i dag lokket min mor og lillebror med på stranden til en lille workout! Kunne godt have givet den lidt mere gas, men var lidt i tvivl om hvor hård den ville være i bagende sol! Nu glæder jeg mig bare til, at komme hjem til en vægtstang - er ved at have lidt abstinenser!!!


Day 14: Dagen startede med træning på stranden sammen med mor og lillebror. Efter træningen var det tid til solbadning ved poolen i et par timer - finally! Det startede rigtig godt med blå himmel, så trak det lidt op og det begyndte at regne, men hvem siger man ikke kan solbade i regnvejr! Det regnede et kvarters tid og så kom solen igen - og jeg fik tannet!

Ved middag var det tid til at tjekke ud! Vi skulle først flyve hjem engang om aftenen, så vi fik opbevaret vores bagage og så kørte vi til Fort Lauderdale og kiggede nogle timer, her regnede det så  kraftigt! Fedt! Så vi kørte til "Sawgrass Mall", endnu et shoppingscenter og tullerede rundt og fik noget at spise! Faktisk nok det bedste mad jeg har fået på denne ferie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar