onsdag den 3. juli 2013

Tung onsdag!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps)

Træk hel fod: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 60 kg (3 reps x 2)

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+2 reps) - 80 kg (1+2 reps x 2) - 85 kg (1+2 reps x 2) =PB

Bulgarske rygbøjninger: 15 reps x 5 sæt


Kommentar: Følte mig egentlig ret frisk i kroppen efter mandagens tunge træning! Ikke nogen vilde ømheder eller skavanker der brokkede sig - det i sig selv er virkelig fedt! Jeg mindes ikke hvor jeg i al den tid jeg har lavet VL, har lavet tunge træninger i så lang en periode uden, at få ondt i håndleddet eller ryggen eller knæet og bla bla bla! Så fedt! :) Mine træk var igen i dag virkelig gode - jeg tror jeg har fået mig en lille forkærlighed for træk fra hel fod! :wub: :D Mine stød var nogenlunde, kunne godt mærke da jeg kom deropad i kilo, at kroppen var lidt brugt efter mandagens super træning. Men fedt alligevel at støde 85 kg på en semi træt dag! :thumpup: Der er ingen tvivl om, at mit hoved også er begyndt, at være mere med! Jeg stresser ikke på samme måde over en tung vægt, og over at løftene måske ikke lige sidder i skabet med det samme, men i stedet arbejder med det! Jeg har haft tendens til, at blive ret frustreret hvis ikke det lige føltes rigtigt fra starten af øvelsen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar