mandag den 22. juli 2013

Swimming with dolphins!

Day 12 - søndag 21/7:

I dag spiste jeg morgenmad på terrassen, det var lækkert og nyde sin mad ud til poolen! I dag var også dagen hvor vi skulle ud og svømme med delfiner og må da ærligt indrømme - jeg havde stadig ikke fået overbevist mig selv om, at det turde jeg godt! Så var lidt nervøs på den 2 timers køretur vi havde til Key Largo, hvor det skulle go down!

Da vi kom til Key Largo havde vi ret god tid, så vi kørte lidt rundt og så den meget tynde tange land som Key Largo og Key West ligger på. Vi så "African Queen", et gammelt skib som har været brugt i en film med Homfrey Bogart. Efter det kørte vi i "Coral Reef State Park", det eneste sted i USA med levende koral rev. 

Da klokken blev 15.00 var det blevet delfin-tid! Jeg var stadig ret nervøs, så vi  kom i anden gruppe efter nogle piger. Det viste sig og være fint og et godt træk - da vi så kunne se en hel masse inden! Vi fik den ældre lady Samantha og den unge 5 årige Julie - meget søde!

Jeg var nervøs - men hold nu kæft det var fedt! Vi fik lov til en masse ting bl.a. kiss and be kissed by a dolphin!❤
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar