fredag den 26. juli 2013

Strength training!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbalance: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 2)

Træk fra høje blokke: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps x 2)


Vendbold: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps x 2) - 70 kg (3 reps x 2)

Ben bagpå: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps x 2)


Kommentar: Tidlig træning med Louise og Kyle! :) Da jeg vågnede klokken 7 i morges tænkte jeg hell no - jeg har pga. jetlag ikke sovet mange timer sidste nat og i nat blev det da også kun til 2-3 timer! Det er ikke helt optimalt og træne på, så regnede ikke med at i dag ville blive noget vildt, og må indrømme da jeg læste programmet, troede jeg ikke på at jeg ville gennemfører! Men det gjorde jeg skam! [-o< Jeg lavede lidt vendbold i går, så valgte og springe det over i dag (undskyld Anders!), da mine hænder var helt ristet! Tydeligvis er de blevet lidt for baby bløde til VL med 14 dages pause - så de skal lige have lidt hård hud igen! Ellers en rigtig fin træning til trods for søvnmangel!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar