lørdag den 13. december 2014

Endnu et bump på vejen ...

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
5 push ups
10 air squats


Vægtløftning:

Trækbenbøjninger: 25 kg (6 reps) - 35 kg (5 reps) - 45 kg (5 reps) - 55 kg (4 reps) - 65 kg (3 reps x 2)

Dødløft T-fat: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 75 kg (2 reps .... )


Kommentar: Efter fredagens rigtig gode træning kom jeg i dag en smule ned på jorden igen. Kort inde i dagens træning satte min lend sig i den højre side. Jeg har før og flere gange døjet med min lend men det har altid været i den venstre side, så da den højre satte sig i dag blev jeg en smule nervøs. Jeg fik heldigvis tid hos en fysioterapeut allerede i eftermiddags - det har været okey. Lenden er desværre stadig meget stiv og ikke glad for hurtige bevægelser. Det er selvfølgelig pisse ærgerligt og irriterende, men jeg er rimelig fortrøstningsfuld. Jeg regner ikk med, at det er noget der kommer til og gener mig længe. Heldigvis har jeg prøvet det før - det er blot et af de mange små bump på vejen, som jeg næppe kan undgå.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar