lørdag den 20. december 2014

Dagens træning + status!

Opvarmning:

En masse stræk + mave + push ups


Vægtløftning:

Trækbalance "bold": 25 kg (4 reps x 2) - 30 kg (4 reps x 2) - 35 kg (4 reps x 3)

Styrketræk udefra kroppen: 15 kg (5 reps x 3) - 20 kg (4 reps x 3)

Vendbold: 25 kg (4 reps x 2) - 30 kg (4 reps x 3)


Styrke:


Træk til bryst: 10 reps x 5 sæt @ 20"

Træk til nakke: 10 reps x 5 sæt @ 20"

Ny rygøvelse: 10 reps x 4 sæt @ kosteskaft

Pull ups: 2 reps x 5 sæt

Chin ups: 2 reps x 5 sæt


Kommentar: Ugen igennem har jeg ikke lavet meget - lænden har ikke været god, og det har været meget minimalt hvad jeg overhovedet har kunnet lave. De første par dage trillede jeg ud af sengen om morgenen, det er dog blevet bedre så i dag forsøgte jeg med nogle meget simple og lette øvelser. Det er ikke væk og jeg kan også mærke, at lænden stadig spænder godt op. Det satte sig i lørdags i højre side men er bevæget sig over i den venstre hvilket underligt nok gør mig lidt mere tryg. Jeg har førhen haft meget tendens til, at låse og spænde op i venstre side af lænden.
Jeg tager nu hjem på juleferie, og forhåbentlig kan lidt julemad og afslapning hjælpe de sidste spændinger med at forsvinde. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar