mandag den 22. december 2014

Dagens træning i Performance Gym!

Opvarmning:

15 min. tril på bold

10 min. jog på løbebånd


Styrke:

DB skulderpres: 10 kg (10 reps each x 5)

DB row: 10 kg (10 reps each x 5)

Trækbalance bold: 25 kg (4 reps) - 30 kg (4 reps) - 35 kg (4 reps x 3) - 40 kg (3 reps x 3)

Pull ups: 3 reps x 3 sæt

Chin ups: 3 reps x 3 sæt


Finisher:

15 min. på cyklen



Kommentar: Efter en virkelig skidt dag i går mht. lænden, så var der klar fremgang i dag. Jeg tog mig enormt god tid til og få trillet på en bold i går - hvilket jeg tror har haft en del og sige. Den er stadig godt øm og irriteret, men med klar fremgang siden i går! Jeg var i dag, og formentlig også i morgen, på besøg i Performance Gym - altid en fornøjelse! Tusind tak til Casper og Performance Gym for deres gæstfrihed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar