onsdag den 30. juli 2014

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækben/sots press med kosteskaft: 3+3 reps x 3 sæt

Trækben/trækbalance: 15 kg (5+3 x 3)


Strength:

Leg med træk og stød lignende øvelser med tom stang x 10-12 sæt

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (3 reps) - 125 kg (3 reps) - 130 kg (2 reps) = PR

Træk til nakke: 10 reps x 5 sæt @ 20"

Træk til bryst: 10 reps x 5 sæt @ 15"


Finisher:

Hammer abs: 5 kg (10 reps each x 4)

Skråbænks abs: 5 kg (20 reps x 4)



Kommentar: DEJLIG træning i dag! Jeg har i en lille uge mere eller mindre kunnet strække min arm, dog fortsat uden lås/overstræk. Jeg besluttede derfor i dag og forsøge mig med nogle træk og stød alike øvelser. Det blev til nogle styrketræk og noget der ligner frivend og opadstød. Det var virkelig fedt og lave noget "VL". Det største problem er, at jeg ikke har nogen smerter - så det kræver tålmodighed! Jeg kan hurtigt komme til og gøre mere skade end gavn, hvis jeg kommer for mange kilo på for hurtigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar