onsdag den 2. juli 2014

Selected to the newly created National Team + Stitches are out + PR for reps!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats


Strength:

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 110 kg (4 reps) - 115 kg (4 reps) - 120 kg (4 reps) PR - 105 kg (10 reps) PR

GM: 40 kg (8 reps x 5)

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 4 sæt

Skråbænks abs: 20 reps x 4 sæt @ 5 kg


Kommentar: Det er ikke så tit jeg skriver en kommentar for tiden, men i dag fortjener en! Tidligere i dag modtog jeg en e-mail med beskeden om, at jeg er blevet udtaget det til nyoprettede danske landshold i vægtløftning! Super fedt og stolt over udtagelsen! Tog efter følgende i IK for at træne - her havde jeg dog en aftale med Katrine der skulle komme og tage mine sting ud af albuen. Da nogle af sårene stadig var lidt overfladisk "åbne" havde jeg egentlig tænkt og bare lave nogle lette ben - men den holdte ikke. Jeg kom i gang og benene føltes fine, så valgte og kører op med 4 reps. En 4'er på 120 er vel ikke helt skidt efter alt det cardio og løb jeg har lavet de sidste 2-3 dage. De 10 reps på 105 kg var egentlig rigtig lette, men mine lægmuskler begyndte stille og roligt, og trække sig sammen til noget krampe lignende noget, så stoppe ved 10!

Glæder mig til at repræsenterer Danmark og de røde/hvide farver i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar