torsdag den 24. juli 2014

Doctors "approval"!

Opvarmning:

1200m jog

3 runder af:
20 sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækben/sots press med kosteskaft: 3+3 reps x 3 sæt


Strength:

RAR: 15 kg (8 reps) - 25 kg (8 reps) - 35 kg (8 reps x 3)

Legede herefter lidt med, at få 35 kg ud af stativet som til et front squat - det gav et godt stræk i albuen!


Conditioning:

WOD - 4 runder af:

20 Russian Twist @ 16 kg
30m sprint
20 V-ups
30m sprint

Time: 4 min. 24 sek.


Ro intervaller - 5 runder af:

400m roning
10 KB swings @ 16 kg

*1 min. til 10 swings + rest

Time: 12 min. 7 sek.


Cykeltur: 7,5 km x 2


Kommentar: Har i dag snakket med Viggo, lægen som opererede mig, for at hører hvor meget jeg på nuværende tidspunkt, små 5 uger efter operationen, må presse albuen. Jeg skrev i går, at albuen er begyndt og knække når jeg strækker den, det er helt normalt og vil fortsætte nok helt op til et halvt år efter operationen - det skal dog gerne aftage. Udover det må jeg gerne begynde og lave nogle øvelser/genoptræning for bagsiden, så min skulder "kommer på plads", og ligeledes fortsætte med helt lette pres og stående "styrketræk". Det må ikke gøre ondt eller hæve op, så er albuen for hårdt presset og helingen vil tage længere tid. Det var rart lige og få ok til og lave den smule jeg har forsøgt mig med. Det er en hårfin balance, da jeg hurtigt kan komme til og gøre mere skade end gavn!
Mødtes med Katrine og Martin i Garagen til en aften session. Prøvede og komme en ny øvelse med programmet i dag, RAR, så må jeg se hvordan albuen reagere på det. Resten af træningen blev til en klam, men lækker, gang cardio! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar