onsdag den 9. juli 2014

One of those days!

Conditioning:

2000m jog på stadion

 

Trapper på tribunen:

Trappehop: 5 hop af 3 trin x 5 sæt
Trappehop: 1 hop af 4 trin x 10 sæt
Trappeløb: 10 løb hele vejen op af 2 trin



Strength:

Trækben/sots press med kosteskaft: 1+3 reps x 4 sæt

Jackknifes: 10 kg (10 reps x 4)

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 4 sæt

Russian twist: 16 kg (20 reps x 4)

Genoptræning/Stræk for albuen



Kommentar: I dag var en af de dage! Jeg var virkelig ikke særlig motiveret for, at lave noget som helst så det blev bare til en lille smule her og der! Jeg har heldigvis meget sjældent dage som disse, men i dag var det virkelig og mærke at min tålmodighed var ved at slippe op. Det går stille og roligt fremad med albuen, men bare ikke hurtigt nok i mit hoved. Det er frustrerende ikke og kunne se den store fremgang. De første 2 uger er der sket rigtig meget, men det er stillet en smule af her de sidste par dage. Jeg er kommet til det punkt hvor jeg var inden jeg blev opereret både mht. og strække men også bøje. Det betyder også, at det er nu der skal arbejdes - det er nu led, sener, muskler etc. skal arbejdes på plads. Rent ud sagt - det er nu det gør ondt! 

Satser på en ny dag i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar