fredag den 11. juli 2014

Light lifting + jogging + elbow upate!

Opvarmning:

3,5 km jog i fælledparken

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækben/sots press med kosteskaft: 3+3 reps x 4 sæt


Strength:

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 110 kg (3 reps) - 115 kg (3 reps x 3)

Alternating lunges: 50 kg (10 reps x 5)

Siddende GM: 20 kg (8 reps x 5)

Hammer abs: 5 kg (10 reps each x 4)

Skråbænks abs: 5 kg (20 reps x 4)

Hollow rock hold: 60 sek. x 3 sæt


Stræk for albuen


Finisher:

800m jog på stadion


Kommentar: I dag er det 3 uger siden jeg blev opereret i albuen - og som jeg skrev i onsdags har der de første 14 dage været rigtig stor og tydelig fremgang. Denne uge har dog været en del anderledes - jeg har ikke rigtig følt der skete så meget og albuen har været øm hele tiden. Ømheden er nok kommet af, at jeg har strukket så meget på albuen i min frustration. Fra i onsdags til i dag kan jeg nu igen tydeligt se en fremgang. Den kan stadig ikke helt bøjes sammen, strækkes og komme i lås, men graderne på hvor meget jeg mangler og kunne strække og bøje bliver mindre og mindre! 
Jeg har siden operation haft et lille hemmeligt mål - mit mål er at kunne strække og bøje armen 100 % uden modstand/hjælp efter 4 uger. De sidste grader er de hårdeste og jeg skal virkelig fokuserer på, at lave mine øvelser/stræk den næste uge hvis jeg vil nå i mål! Fingers crossed!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar