fredag den 18. juli 2014

Sommerhus + 4 weeks post surgery thoughts!

Er draget til det jyske - nærmere betagnet Sønderjylland! Er taget i sommerhus med mine forældre og lillebror, så i går blev brugt på transport = rest day! I dag og de kommende dages træning vil derfor være hvad der lige er tid til og hvad der lige er muligt uden et Gym! Dagen i dag er stået på shopping i Flensborg med min mor = der er blevet gået cirka 7 km.


Dagens træning:

Ca. 4,4 km aften joggetur med min mor og lillebror

V-ups: 20 reps x 4 sæt

Vifte: 10 reps each x 4 sæt

Stræk på albuen - nu med vægt på = 1 kg!


Kommentar: Forsøgte mig også med nogle double unders, men eftersom jeg ikke har lavet dem de sidste 3 måneder pga. albuen, har jeg tilsyneladende til min virkelig store frustration glemt alt om hvordan man gør! Aftenen sluttede af med en lækker dukkert i havet!

Status her 4 uger efter min albueoperation er, at jeg desværre ikke helt har nået mit mål! Mit mål var at have fuld strække og bøje bevægelighed 4 uger efter operationen = i dag! Jeg mangler dog kun de aller sidste grader for, at kunne strække armen helt ud i lås! Det samme gælder for, at kunne bøje/lukke armen helt sammen! Jeg kan mærke hvordan jeg stille og roligt er mindre og mindre hæmmet af ikke og have fuld udnyttelse af min arm. Jeg var i går torsdag til fys - han var noget overrasket over hvor langt jeg var nået siden sidst jeg var hos ham (læs: 14 dage). Han havde ikke regnet med, at jeg skulle være så tæt på at nå i mål - jeg tror selv at min fysiske form inden operationen har noget og sige for hvor hurtigt jeg so far har kommet mig, og kan derfor kun være taknemmelig for, at jeg til trods for minus VL i 2,5 måned holdte humøret oppe og fortsatte min træning i det omfang jeg kunne og fortsat gør!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar