onsdag den 16. juli 2014

New lifting shoes!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækben/Sots press med kosteskaft: 3+3 reps x 4 sæt


Strength:

Ben bag*: 45 kg (5 reps) - 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps x 3)

GM: 35 kg (10 reps x 4)

GHD sit ups: 2,5 kg (12 reps x 4) 

*Uden bælte - det er vidst aldrig sket før!


Finisher:

2000m roning

Stræk for albuen! 


Cykeltur: 5 km x 2 


Kommentar: Da Michael er kommet hjem fra USA = mine nye VL sko er kommet hjem, blev jeg nødt til og teste dem! Jeg hentede skoene i Lab'en så derfor blev det også til en lille squat session der. De er både flotte, behagelig, lækre og ikke mindst comfy! De skal lige testes lidt endnu før jeg i samråd med Anders afgør om, jeg skal have sat 0,5 cm hæl ind som på de gamle. Tusind tak til Michael for, at transporterer dem hele vejen fra staterne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar