mandag den 3. august 2015

NM countdown: 26 days!

Opvarmning:

1200m jog på stadion med Tina

3 runder af:
10 GHD sit ups
10 omvendte rygbøjninger
10 air squats

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Stem i DB: 15 kg (6 reps) - 20 kg (6 reps x3)

Træk fra knæ: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps x 3) - 65 kg (1 rep)

Ben bag: 65 kg (6 reps) - 85 kg (6 reps) - 95 kg (6 reps) - 100 kg (6 reps x 3)

Benpres T-fat: 35 kg (10 reps x 4)


Kommentar: Teknik, teknik teknik! Jeg bliver med vilje holdt nede i kilo for at komme stille og roligt tilbage - så der vi arbejder en del med min teknik både i træk og i stød. Jeg havde i dag nogle rigtig gode løft, hvilket Anders også belønnede med et enkelt "tungt" træk på 65 kg. Da der i weekenden er landsholdssamling, hvilket betyder flere træningspas, er mine pas i denne uge skruet lidt ned så træningsmængden ikke bliver for stor. Jeg er stadig kun lige begyndt og løfte igen - så det vil være dumt og splitte mig selv ad igen, bare fordi der er landsholdssamling. Jeg nyder endelig og løfte igen uden at have ondt nogen steder, så det er bare med og holde tungen lige i munden og være tålmodig! Jeg ser meget frem til og skulle løfte til NM om små fire uger - selvom optakten til konkurrencen bliver kort, så er jeg meget fortrøstningsfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar