søndag den 9. august 2015

Landsholdssamling #3!

Opvarmning:

500m roning

Stræk


Vægtløftning:

Ben foran: 45 kg (4 reps) - 55 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) 

TH til knæ: 55 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps x 4)

En masse stræk for mine skuldre - tak til Daniel for tips & tricks!


Kommentar: Landsholdssamlingen er slut for denne gang. Det har, for mit vedkommende, været en rigtig god weekend med en masse gode og tunge løft. Den sidste månedstid har været hård og træks, så det var rart endelig og komme i gang med og løfte - og når jeg siger løfter, mener jeg med kilo i den tungere ende. Efter gårsdagens tunge løft var kroppen i dag godt smadret og øm - men på den gode måde. Jeg mindes ikke hvornår jeg sidst har haft så ondt i hele kroppen af ømhed pga. tunge løft, så det var lækkert endelig for alvor og kunne mærke at jeg er i gang igen. NM er om 3 uger hvilket betyder, at jeg har et par uger endnu til og få pudset teknikken lidt mere af inden der gerne skulle løftes rigtig tungt! Det er svært og sætte konkrete tal på en målsætning i forhold til NM, men med mine løft fra i går tør jeg godt håbe og tro på kilo ikke alt for langt fra PR. Min styrke fejler ingenting - jeg er stærk hvilket nok også hænger sammen med at jeg vejer 3-4 kilo mere, men er ikke i tvivl om at når vi kommer tættere på VM og kropsvægten igen er på vej ned at styrken vil være den samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar