fredag den 27. marts 2015

One step forward - two steps back!

Opvarmning:

3 runder af:
12 GHD sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 air squats

Skulderøvelse: 5 reps h+v x 4 sæt @ 2,5 kg

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Styrketræk: 30 kg (4 reps) - 35 kg (3 reps x 2) - 40 kg (3 reps x 2)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps) - 110 kg (3 reps) - 120 kg (3 reps) - 130 kg (2 reps x 2) =PR

SH dyb hæng: 65 kg (3 reps) - 85 kg (3 reps x 2) - 90 g (2 reps x 2) - 95 kg (2 reps x 2)


Finisher:

Trappeløb på Riget's trapper med Morten. 


Kommentar: Et skridt frem og to tilbage - eller sådan føles det i hvert fald. De sidste par uger, til trods for nedsat program, har min træning virkelig været god! Min krop har været god - kun med en meget lille irritation i min venstre albue, men ikke noget der har føltes seriøst. Den lille irritation er desværre efter weekenden blevet værre og værre i løbet af ugen, og i dag måtte jeg droppe mine stød. Det er vildt frustrerende ikke selv og kunne være herre over hvornår jeg kan løfte. Smerteniveauet i albuen svinger meget, hvilket også gør det svært og vurderer hvor slemt det eventuelt måtte være. Jeg besluttede allerede tidligere på ugen, at jeg vil have det undersøgt så en MR skanning er på vej - og forhåbentligt meget snart. Alt dette er selvfølgelig ikke den mest optimale optakt frem mod EM om 17 dage, men jeg er i bedre form end jeg længe har været, jeg føler mig stærkere end jeg længe har været og mentalt er jeg sulten - så mon ikke det hele nok skal gå.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar