lørdag den 28. marts 2015

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
12 GHD sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 air squats

Skulderøvelse: 5 reps h+v x 3 sæt @ 2,5 kg


Vægtløftning:

Udvidet trækbalance: 35 kg (4 reps x 2) - 45 kg (4 reps x 2) - 50 kg (4 reps x 2)

Frivend/OP: 35 kg (2+2 reps x 2) - 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+2 reps) - 60 kg (2+2 reps) - 65 kg (1+2 reps) - 70 kg (1+2 reps) - 75 kg (1+1 reps x 3) - 80 kg (1+1 reps)

Ben foran: 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) - 85 g (2 reps) - 95 kg (2 reps) - 100 kg (2 reps x 3)


Kommentar: En god træning taget i går i betragtning - og meget mere end jeg overhovedet havde turdet håbe på. Som jeg skrev i går er smerteniveauet i albuen meget svingende, hvilket gør det svært og finde en sammenhæng! På en skala fra 1-10 hvor i går var en klar 10'er, var jeg nok nede på en 6'er i dag hvilket er et niveau hvor jeg kan abstraherer fra smerterne. Jeg tog mig i dag god tid til og varme op, og Anders havde fat i min underarm som var godt spændt - og uden tvivl så er spændingerne i underarmen selvfølgelig også er med til og ligge tryk på albuen. At jeg efter en dag som i går, kan lave 80 kg i frivend/OP er meget mere end jeg havde turdet håbe på. De sidste par uger frem mod EM kommer til og kører lidt på hvad kroppen kan - hvis smerterne er for ulidelige en dag, så må jeg springe øvelsen over. Der er ikke så meget og gøre ved det - jeg prøver og holde humøret højt, og ikke lade mig slå ud af de mange "manglende" tunge løft jeg i sidste ende kommer til ikke og have haft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar