fredag den 7. november 2014

Træning med Trine! <3

Opvarmning:

3,5 km jog i fælledparken

Løbekoordination:

25m x fodledsjog
25m x hælspark
25m x høje knæ
25m x indianerhop
25m x stiveben
25m x ind/ud skiftevis
25m x 2 x side løb h+v

Sprint:

 
Stigningsløb: 50 m x 3 løb

  
30m x 5 løb*

*2 min. pause



Styrke:


Ben bag: 50 kg (8 reps) - 70 kg (8 reps) - 80 kg (8 reps x 2) - 90 kg (8 reps x 2)

GM: 30 kg (8 reps) - 40 kg (8 reps x 4)

Skulderpres: 12,5 kg (8 reps x 4)


Finisher:

 

Weighted sit ups: 80 reps @ 15 kg


Kommentar: I dag joinede jeg mine søde veninde Trine's træning. Trine er kuglestøder og var min trofaste træningsbuddy og veninde, da jeg boede hjemme i Aarhus! Så da Anders er rejst til Kazakhstan så jeg mit snit til, og få en hyggelig træning med Trine i Sparta. Det er dejligt og komme "tilbage" til min gamle kælder ind i mellem, og få set nogle af dem jeg trænede med da jeg selv dyrkede atletik. Tak for kamp til strengen på sprinterne Trine! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar