fredag den 14. november 2014

5 weeks post surgery update!

Opvarmning:

3 runder af:
12 GHD sit ups
12 omvendte
10 airsquats

Trækbenbøjninger med kosteskaft: 10 reps x 3 sæt

Sots press med kosteskaft: 5 reps x 3 sæt


Styrke:

Trækbenbøjninger: 15 kg (6 reps x 2) - 25 kg (6 reps x 2)

Stående styrketræk: 15 kg (4 reps x 4)

Ben bag: 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps x 2) - 105 kg (4 reps x 2) - 110 kg (4 reps x 2)

RAR: 35 kg (8 reps x 5)

Træk til nakke: 15 reps x 3 sæt @ 15"

Træk til bryst: 15 reps x 3 sæt @ 15"


Finisher:

Sit ups: 40 reps (alm./90/strakte/90/alm.) x 4 sæt

Stræk for albuen



Kommentar: I dag er det fem uger siden jeg fik den højre albue fikset! Det går som nævnt rigtig fint med albuen, så i dag havde jeg besluttet og teste den lidt med nogle lette "løft". Hvis ikke jeg mærker noget til den i morgen, så vil jeg nu stille og roligt arbejde videre med det helt simple øvelser. Jeg mangler stadig lidt smidighed til og kunne bøje armen helt, så det skal jeg have arbejdet videre med inden jeg kan komme i gang med nogle lette vendinger. Det er dejligt og få gang i nogle lidt mere træk og stød lignende øvelser - jeg kan så småt begynde og se en ende på det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar