mandag den 3. november 2014

Tilbage hos fyssen!

Opvarmning:

3 runder af:
12 GHD sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 airsquats

Trækbenbøjninger med kosteskaft: 10 reps x 5 sæt

Sots press med kosteskaft: 5 reps x 5 sæt


Styrke:


Ben bag: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps x 2) - 85 kg (5 reps x 4)

GM: 30 kg (8 reps) - 40 kg (8 reps x 4)

Lefthand skulderpres: 12 kg (8 reps x 5)

Hammerabs: 5 kg (10 reps each x 5)

Skråbænks sit ups: 8 kg (20 reps x 5)


Finisher:


45 min. på spinningscyklen

Stræk for albuen


Kommentar: I dag startede jeg hos den samme fysioterapeut som hjalp mig med den venstre albue. Det var virkelig rart - det gav mig lidt ro. Jeg er ikke just kendt for og være tålmodig, og det er da heller ikke tilfældet her med den højre albue. Michael gjorde mig igen igen opmærksom på, at jeg ikke kan sammenligne mine to operationer med hinanden - og så fik han arbejdet en del med bevægeligheden.

 
Som den opmærksomme læser måske har set er mine squats i denne uge heller ikke på nogen måde tunge. Jeg vil igennem hele genoptræning perioden af min højre albue kun kører nogle "vedligeholdelses-squat". Jeg kørte i forløbet med den venstre et squat forløb og ramte nogle tunge løft, men da jeg i forvejen har rigeligt med ben styrke giver det ikke mening for mig, og kører et nyt forløb. Jeg laver derfor en del cardio i denne periode for til dels og holde formen vedlige, men også for at holde vægten en smule nede, så ikke jeg skal være kanin i julen! Haha!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar