onsdag den 26. november 2014

Dagens træning + albue update!

Opvarmning:

3 runder af:
12 GHD sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 airsquats 


3 runder med tom stang af:
6 trækbenbøjninger
4 trækbalancer 



Styrke: 

Ben foran: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 80 kg (4 reps) - 90 kg (4 reps x 2) - 100 kg (4 reps x 2) - 105 kg (4 reps x 2)

Råtræk fra hæng + knæ: 15 kg (2+2 reps) - 20 kg (2+2 reps x 2)
- 25 kg (2+2 reps x 2) - 30 kg (2+2 reps x 2) - 35 kg (1+1 reps x 2)


Frivend: leg med tom stang + 25 kg x 6 sæt

Armhiv: 15 kg (10 reps x 4)

Bicepscurls: 15 kg (10 reps x 4)

Siddende stem: 15 kg (10 reps x 4)

Skråbænks sit ups: 8 kg (20 reps x 4) 


Finisher:

Rygbøjninger: 10 kg (10 reps x 4)

Hammer abs: 5 kg (10 reps each x 4) 


Kommentar: På fredag er det 7 uger siden jeg blev opereret i den højre albue og i morgen skal jeg til tredje behandling hos Michael. Siden jeg var hos ham for 2 uger siden syntes jeg selv der er sket ret meget - jeg kan tydeligt mærke, at 4 dage i Rom = helt ro til albuen, har været givet rigtig godt ud.
Efter mandagens "tæsk" i form af nogle lette råtræk, har albuen ikke givet nogle større udslag eller gjort tegn på at det var en dårlig idé. Jeg gik derfor i dag lidt videre med samme model som i mandags, og krydser fingre for at der fortsat ikke er nogen udslag i morgen.
Det at jeg kan begynde og lave nogle træk og stød lignende øvelser er en enorm lettelse. De sidste par uger har mentalt været lidt hårde, da jeg allerhelst bare har villet give los og løfte igennem. Jeg føler mig stærk for tiden, og kan mærke at jeg efter og have set VM i forrige uge er mere motiveret end jeg længe har været.


#Gettingbackinthegame!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar