onsdag den 5. november 2014

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækbenbøjninger med kosteskaft: 10 reps x 5 sæt

Sots press i bundstilling med kosteskaft: 5 reps x 5 sæt


Styrke: 

Ben foran: 45 kg (5 reps) - 65 kg (5 reps x 2) - 75 kg (4 reps x 4) - 85 kg (4 reps)

Alternating lunges: 35 kg (10 reps) - 45 kg (10 reps x 5)

Lefthand DB bænkpres: 5 kg (8 reps x 5)


Finisher:

5 runder af:
20 sek. Hollow rock hold
15 sek. pause
20 sek. Superman hold
15 sek. pause

Kommentar: Det er sjældent det sker men i dag var jeg træt, hvilket også gjorde at træningen i dag blev en smule præget af det. Der er en ny dag i morgen hvor jeg satser på og være mere frisk! 
Til gengæld er jeg en meget glad pige i dag! Siden jeg var hos Michael i mandags har jeg kunnet strække og bøje min arm, så det næsten ser helt normalt ud! Det er virkelig rart - det er trods alt kun knap 4 uger siden jeg blev opereret!

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar