lørdag den 11. oktober 2014

Surgery done!

Jeg var som tidligere nævnt igen i går en tur under kniven - denne gang med den højre albue. Ud fra MR skanningen lignede det et let lille indgreb med fjernelse af 2 mus/bruskstykker og en rengøring af slimhinden. 
Operationen gik rigtig fint og planmæssigt - det viste sig dog at jeg havde 3 løse mus/bruskstykker og 2 som jeg havde fået slået fast bagtil i albuen, altså i alt 5 stykker og 1 mere end i den venstre. Der er ingen tvivl om, at det var godt jeg fik dem ud - lægens ord!
 
Jeg har det rigtig godt og er sikker på, at det nok gå skal komme til og gå rigtig fint. Jeg har endnu ikke helt fattet, at jeg i søndags lavede kvalifikation til EM i april med blot tre ugers træning! Jeg er så lettet og taknemmelig! 
Jeg lagde mig i går på operationsbordet igen med ro i sindet velvidende om, at jeg kommer endnu stærkere tilbage og uden bekymring om hvornår kvalifikationsperioden er slut.
 
At være venstre håndet = total mongol og højest sandsynlig god underholdning for min omverden!

#gettingbackinthegame #roadtoworldchampionships2015 #likeagirl


Ingen kommentarer:

Send en kommentar