mandag den 27. oktober 2014

Dagens træning!

Opvarmning:

3,5 km jog i fælledparken

3 runder af:

12 atomic sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 airsquats

Trækbenbøjninger med kosteskaft: 10 reps x 5 sæt


Styrke:


Ben bag: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps) - 95 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps) - 95 kg (5 reps)

GM: 25 kg (8 reps) - 35 kg (8 reps x 2) - 40 kg (8 reps x 2)

Lefthand DB skulder pres: 12 kg (8 reps x 4)

Skråbænks sit ups: 8 kg (20 reps x 4)


Finisher:

 
20 min. på spinningscyklen



kommentar: Beklager jeg ikke er så god til og komme opdateringer om hvordan det går. Jeg føler lidt, at jeg gentager mig selv da det jo kun er nogle måneder siden jeg skrev om de samme ting. Men status er at det går stille og roligt fremad. Jeg blev i første omgang ikke henvist til en fys i forbindelse med min genoptræning - men jeg har i dag bedt Mølholm privathospital om, at henvise mig. Jeg har svært ved finde ud af hvor meget jeg må presse albuen - her var fyssen god for mig sidste gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar