lørdag den 25. oktober 2014

Stitches are out!

Opvarmning:

3 runder af:

20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

Trækbenbøjninger med kosteskaft: 10 reps x 5 sæt


Styrke:

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 5)

7 runder af:
10 lefthand KB swings @ 12 kg
10 alternating lunges
10 GHD sit ups


Finisher:


5 runder af:
20 sek. Hollow rock hold
15 sek. pause
20 sek. Superman hold
15 sek. pause


Cykeltur: 7,5 km



Kommentar: I går var det to uger siden jeg blev opereret i min albue, hvilket betød at stingene skulle ud! Og gud hvor det føles rart!! Jeg har de sidste 3-4 dage bare gået og ventet på at de skulle ud, da de egentlig bare gjort ondt og nev uanset hvad jeg gjorde. Nu kan jeg bedre komme i gang med at få den fulde bevægelighed tilbage og en om lille måned forhåbentlig begynde og lege med en tom stang - men indtil da står den stadig på ben, BB for den venstre og en smule cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar