tirsdag den 29. april 2014

Når albuen ikke vil ...

Tiden efter EM har, til trods for at det kun er 2,5 uge siden, været en mindre rutsjebane tur - nok mest mentalt. Min albue blev værre og værre efter EM, men blev så lidt bedre i sidste uge - så god at jeg kunne lave lidt træk i lørdags og håbet om at kunne løfte til DM hold på lørdag var stadig i live! Men dog ikke bedre end, at jeg søndag morgen vågnede og ikke kunne bruge min venstre arm. Som det også kan ses på programmet den sidste uge og i går, så er jeg pt. på et voldsomt skåne program! Jeg kommer det næste stykke tid nok til, at lave en hulens masse ben og endnu flere goodmornings! Jeg har brug for at svede og føle, at jeg har brugt min krop - så jeg kan ikke love, at det ikke bliver til en del løbeture! I know ikke særlig VL-agtigt!

I dag var da heller ingen undtagelse - dagens træning bestod derfor af:

3,5 km jog i fælledparken 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar