tirsdag den 8. april 2014

EM day 4: Tomorrow is the day!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x push ups
 

3 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:
 

Træk: 35 kg (3 reps x 3) - 45 kg (2 reps) - 55 kg (1 rep x 2)
 
Stød: 45 kg (2+2 reps x 2) - 65 kg (1+1 reps) - 75 kg (1+1 reps x 2)


Kommentar: Pre-competion træning inden det hele går løs i morgen! Det er efterhånden ved og være længe siden, at jeg kvalificerede mig til EM - præcist 8 måneder! Og finally er det dagen før dagen! Jeg føler mig efterhånden mere og mere klar, men jeg er nok først helt klar når jeg er vejet ind i morgen og det virkelig er nu! Jeg løfter i -69B kl. 10.30 dansk tid - se livestream HER! (Hvis det virker - gjorde det desværre ikke i dag)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar