onsdag den 16. april 2014

Enjoying Eilat! <3

Tirsdag  15/4:

Dagen startede kl. 7.15 med en morgen joggetur. Jeg havde planlagt mig en rute på cirka 3 km - men virkelig elendig vejskiltning ville vise sig, at turen blev lidt længere! 

Morgenjog = 5 km.


Onsdag 16/4:

Jeg har været lidt på udkig efter en crossfit box, men det er tilsyneladende ikke noget de har i Eilat! Så igen i dag blev det til en joggetur - nu vidste jeg jo hvor lang ruten var, så hvorfor ikke løben den en gang til! Det er godt nok lidt længere end jeg normalt løber, men jeg overlever jo nok! Det eneste minus er, at luften her er enormt tør, så det er faktisk ikke særlig rart og løbe.

Morgenjog = 5 km.



Eilat er virkelig en badeby - mange af butikkerne er lukkede om dagen og åbner/lever så op om aftenen, sammen med alle menneskerne! 

I går tirsdag var vi i et "Undervands Observatorium", hvor vi kiggede på koraler, hajer og mange andre flotte fisk. 

I dag onsdag skal vi en tur på 3 timers jeep safari! Det bliver helt sikkert skægt - håber vi får nogle lidt mere spændende dyr end fisk at se! I eftermiddag satser jeg på en tur ved poolen eller stranden, og så slutter dagen nok af i endnu et shopping center! Lige noget for mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar