torsdag den 10. april 2014

EM day 5: European Championship 2014 // EM day 6: Today's training!

I går onsdag løftede jeg til mit første store internationale mesterskab - EM 2014. Set-up'et her er super fedt - det er ikke kæmpe stort, men alligevel en del større end nordiske. Anders og jeg ankom til indvejning lige til tiden - efter indvejning og noget mad, havde jeg lidt tid til at komme ind og stå på scenen og finde mig et spot og kigge på. Jeg havde været i vægt mere eller mindre siden vi ankom, så jeg havde fået spist meget almindeligt og drukket rigeligt med vand i varmen. Så blev det tid!


Bodyweight: 67,74 kg.

Min træk serie lød således: 

77 kg - fail
77 kg
82 kg - fail

Min stød serie lød således:
96 kg

100 kg - fail
103 kg - fail


2-kamp @ 173 kg // Sinclair: 219,52 point


Kommentar: Det blev ikke det EM jeg inderst inde havde håbet på - hverken resultat- eller oplevelsesmæssigt. Jeg har fået en masse erfaring med mig - desværre nok på den lidt mere barske måde, men well life goes on! Jeg er ikke i tvivl om, at der er til meget mere - det var bare ikke min dag i går. Set i bakspejlet kan jeg nok ikke tillade mig og være helt utilfreds, selvom skuffelsen nok fylder mere end de små glæder, så er de 173 kg i 2-kamp den tredje bedste 2-kamp jeg nogensinde har lavet.



Dagens lette træning:

Ben bag: 55 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps x 3)

GM: 15 kg (10 reps x 4)

25 min. joggetur langs strandpromenaden - det var lækkert! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar