fredag den 4. april 2014

EM countdown: Flying to Tel Aviv tomorrow!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Råtræk/Træk: 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+1 reps) - 60 kg (1+1 reps) - 65 kg (1+1 reps x 4)

 
Frivend: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps x 4)

Benpres: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps x 2)


Kommentar: Så blev det tid til den sidste træning i Danmark inden det går løs til EM i næste uge! Jeg kan nu med sikkerhed sige, at jeg løfter på onsdag kl. 10.30 dansk tid - der er en time i tidsforskel! Startlister og grupper blev endeligt fastlagt på kongressen tidligere i dag - startlister kan ses HER. Som det også kan ses på startlisterne, er der stadig langt til toppen - men ikke helt så langt til midten af feltet. Da det er mit første større internationale mesterskab er det vigtigt for mig, at få en god oplevelse med og stå på den store scene og ikke mindst få 6 gode løft! Jeg vil, hvis der er internet der virker, opdaterer lidt løbende om de forskellige træninger og forholdene dernede. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar