lørdag den 19. april 2014

Vacation is over and it's back to business!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x rygbøjninger 


4 runder med tom stang:
5 x trækben



Vægtløftning:

Dødløft t-fat: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps x 4)

Ben bag: 65 (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 110 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 2)

GM: 25 kg (10 reps x 5)

GHD sit ups: 12 reps x 4 sæt


Kommentar: Ferien er slut og det er tilbage til hverdagen og træningen! Jeg har virkelig nydt og få slappet lidt af - kroppen har haft godt af og have ro på. Jeg har frem mod EM godt kunnet mærke, at buen har været spændt så hårdt som den overhovedet har kunnet være. Flere af mine desværre mange småskavanker har generet mig mere og mere, hvilket er klart da der træningsmæssigt har været skruet helt op. Efter jeg havde løftet sidste onsdag begyndte min venstre albue og drille lidt - dog ikke mere end den før har gjort, så det var ikke noget jeg tænkte så meget over. Desværre er det kun blevet værre til trods for mere eller mindre helt ro i en uge - og værre end det nogensinde før har været. Derfor som det også kan ses på dagens træning, er der ikke lavet nogen former for træk eller stød øvelser, da jeg pt ikke kan. Armen/albuen er hævet og kan ikke strækkes ud - jeg satser på noget behandling måske allerede mandag og så krydser jeg fingre for, at jeg kan blive klar til DM hold om 2 uger!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar