torsdag den 20. februar 2014

Sauna & Behandling!

Inden træningen i går havde jeg skrevet til Nikolaj Kaufmann og spurgt om han havde tid til, og se på mit knæ i næste uge. Han fandt dog ud af, at der var DM på lørdag og gjorde i stedet plads til mig i dag! Helt fantastisk - TAK! Knæet er irriteret - han løsnede lidt op og prøvede, at "frigøre" knæet lidt. Jeg kunne mærke forskel med det samme. Det gjorde ikke ligeså ondt og gå ned i mit squat - top! Jeg fik en lille øvelse med et kosteskaft i knæhasen jeg kan lave, hvis det begynder og generer mere igen. 

Inden Nikolaj var jeg, som jeg altid er to dage før konkurrence, en tur i sauna. Det var dejligt og blive varmet godt igennem, og få strukket ud. 

Kun 2 dage tilbage - jeg kan mærke hvordan jeg stille og roligt begynder, at glæder mig. DM bliver en lille generalprøve til det der skal ske om lidt over 5 uger - EM! Jeg har for sjov skyld lavet mig selv en lille nedtælling snor - 45 dage er ikke længe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar