mandag den 24. februar 2014

Post DM training!

Conditioning:

2000m jog på stadion

Trappehop: 4 trin x 3 hop x 10 sæt

Trappeløb: 2 trin helt op ad tribunen x 10 sæt


Strength:

GM: 35 kg (10 reps x 5)

Bænk: 35 kg (6 reps) - 45 kg (6 reps) - 50 kg (6 reps)  - 55 kg (5 reps x 2) - 60 kg (3 reps x 2)


Finisher:

Stående vrid: 10 kg (10 reps each x 3)

Pull ups: 4 reps x 5 sæt

Toes to bar: 10 reps x 3 sæt


Kommentar: Meget let træning! Denne uge bliver meget stille og roligt uden det vilde program fra Anders - så det bliver lidt "fri leg" og hvad jeg lige har lyst til. Jeg er normalt aldrig specielt mærket i kroppen efter en konkurrence, men det skal jeg lige love for jeg har denne gang. Jeg har virkelig været øm og træt i kroppen - om det er en kombination af at jeg har været fyret helt op mentalt og fysisk ved jeg ikke. Det var derfor ekstra rart i dag bare og kunne jogge lidt og få løsnet kroppen lidt op. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar