onsdag den 2. oktober 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps x 2)

Vend: 45 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 2) - 75 kg (2 reps)

Vend fra knæ: 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps)

Vend: 45 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps ) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (1 rep) - 85 kg (1 rep)

Ben foran: 45 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 85 kg (2 reps) - 105 kg (2 reps x 2)

Bulgarske rygbøjninger: 10 reps x 4 sæt


Kommentar: I dag kom dagen hvor den nye start, som virkede så godt i vend fra blok i mandags, med at trække skuldrene mere tilbage, skulle testes i træk og vend fra gulv! Det startede rigtig godt - i mine træk kunne jeg ligesom i mandags meget bedre trykke lige op uden og miste kontakten for meget med stangen! Til gengæld gik det mindre godt i mine vend - for at være ærlig, så sejlede det ret så meget. Efter et par ture op og ned, og et temperament der blev sat alvorligt på prøve, gik vi over til at jeg skulle kører mine vend som jeg plejer.
Mit temperament blev desværre sat så meget på prøve, at det i dag kammede over for mig. Hvis de andre syntes jeg var en seriøs bitch, så kan jeg kun forstå dem! :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar